Συχνές Ερωτήσεις
1. ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Συνδεθείτε στο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ και δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και το ιστορικό των αγορών σας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 2118002535 (Δευτέρα - Παρασκευή 9 πμ - 6.30 μμ) ή στείλτε μας email στο info@kallowshop.gr.
2. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ Η ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ;
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την Kallowshop αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στην αρχική του κατάσταση και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε μέσω του Kallowshop.gr, κάντε κλικ εδώ για οδηγίες βήμα-προς-βήμα. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ανταλλαγές δε γίνονται, θα πρέπει πρώτα να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με τις ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ μας και στη συνέχεια να υποβάλλετε τη νέα σας παραγγελία.
3. ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;
Το Kallowshop.gr δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός της Ελλάδας & της Κύπρου. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
4. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΩ Ή ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εντός μιας ώρας από την υποβολή της στο (+30) 2118002535 (Δευτέρα - Παρασκευή 9 πμ - 6.30 μμ) ή στείλτε μας email στο info@kallowshop.gr και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας. Τροποποιήσεις σε παραγγελία που έχει ήδη αποσταλεί δεν είναι εφικτές.
5. ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΪΟΝ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ;
Αν η ηλεκτρονική σας παραγγελία δεν έφτασε όπως έπρεπε, καλέστε μας στο (+30) 2118002535 για βοήθεια.
6. ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Εάν παραλάβατε κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και όλα τα περιεχόμενα, και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 2118002535 για να σας βοηθήσουμε.
7. ΔΕ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΑΣ;
Πηγαίνετε στη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, καλέστε μας στο (+30) 2118002535.